Voorwaarden Pre-Orders

Voorwaarden Pre-Orders Pokémon TCG-producten

Gezien de grote populariteit en vraag naar Pokémon TCG-producten kunnen wij niet garanderen dat alle pre-orders geleverd kunnen worden. Daarbij hanteren we het beleid dat de volgorde van binnenkomst van de bestelling bepalend is voor de beschikbaarheid en levering. (First come, first serve).
Indien de pre-order niet afgehandeld kan worden zullen wij de bestelling volledig of gedeeltelijk annuleren en wordt er overgegaan op restitutie.
Zodra wij de toegewezen aantallen van de distributeur hebben ontvangen zullen wij iedereen op de hoogte brengen van de situatie en waar nodig een terugbetaling verwerken.
Indien de distributeur aangeeft dat de levering mogelijk vertraagd is en de releasedatum niet gehaald wordt zullen wij de klant hiervan op de hoogte brengen.

FAQ Pre-Orders Pokémon TCG-producten

Wanneer krijg ik te horen of mijn pre-order geleverd kan worden?
VividNerd is afhankelijk van het bericht dat van de distributeur komt, zodra wij het bericht hebben ontvangen zullen wij de klant op de hoogte brengen. Naar ervaring komt het bericht circa 14 dagen voor releasedatum.

Mijn pre-order bestelling is geannuleerd, wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Zodra je bericht hebt gehad van ons dat je pre-order niet geleverd kan worden zetten wij direct de restitutie ingang. Je ontvangt hiervan een aparte mail. Zodra de restitutie verwerkt is ontvang je binnen enkele dagen het geld terug op je rekening. Indien er Klarna of Creditcard is gekozen als betaalmethode kan dit iets langer duren.

Wanneer ontvang ik mijn pre-order bestelling?
We streven er naar om je bestelling op de releasedatum te bezorgen.
Echter kunnen er soms vertragingen optreden. Dit kan komen doordat de distributeur vertraging heeft, als hier sprake van is zullen wij je hiervan op de hoogte brengen. Je bestelling kan ook vertraagd zijn door de pakketbezorging.